De laatste.. - Reisverslag uit Reghin, Roemenië van schiedamnaarroemenie - WaarBenJij.nu De laatste.. - Reisverslag uit Reghin, Roemenië van schiedamnaarroemenie - WaarBenJij.nu

De laatste..

22 Oktober 2017 | Roemenië, Reghin

Ja, en dan is dit toch echt het laatste blog over de werkvakantie (sorry Tamar..). De terugreis verliep over het algemeen voorspoedig en er stond een groot welkomstcomité op ons te wachten. We zijn blij en dankbaar dat we allemaal weer veilig thuis zijn en alweer (een beetje) bijgeslapen hebben in ons eigen bed.
Simon heeft vanochtend na de kerkdienst kort iets verteld over onze belevenissen, maar er is natuurlijk nog veel meer te vertellen. Dus binnenkort zal er een avond in de kerk zijn waarop we wat foto's zullen laten zien en daar iets meer bij zullen vertellen. De datum volgt zo snel mogelijk!

In deze blog -zoals beloofd- over iedereen een 'wist-je-datje', sommige uiteraard met een korrel(tje) zout. :)

Wist je dat..
- .. Mirjam voor ieders rust de laatste nachten in de keuken heeft geslapen?
- .. Laura een mooi schilderij heeft gemaakt voor in het weeshuis?
- .. Gert altijd overal een liedje bij weet?
- .. Albert ’s nachts allemaal filmpjes doorstuurt in de groepsapp?
- .. Edwin, Simon en Hans niet tegen hun verlies kunnen en 5 van de 5 potjes Zweeds pesten hebben verloren van Anne?
- .. Frank met Edith, Ineke en Mirjam meeging naar het vrouwenwerk en toen spijt had dat hij niet naar de bouwplaats was gegaan?
- .. Johan op de terugweg een korte broek aan had?
- .. we in het vliegtuig op achternaam gesorteerd zaten?
- .. Ad zelfs in Roemenië bloemen koopt als hij boodschappen doet?
- .. Marlene elke avond lang bezig was om de blog te schrijven?
- .. Adrie & Ineke een heel lief en schattig stel zijn die altijd bij elkaar aan tafel zaten?
- .. Nico 3 repen chocola voor thuis gekocht heeft, maar nadat hij een dag met buikklachten thuis was er nog één reep over was?
- .. Edwin zelfs in het guesthouse koster was en de badkamers en wc’s schoonmaakte?
- .. Martien elke avond voor iedereen drankjes inschonk?
- .. de mannen het zwakkere geslacht waren deze week omdat Frank en Nico een dagje thuis zijn gebleven?
- .. Wim vrienden is geworden met Michael, zijn collega op de bouwplaats?
- .. Hans zelfs in zijn slaap aan collega’s en mortel dacht?
- .. Kim haar kappersscharen meegenomen had, die niet gebruikt heeft en dat ze dat helemaal niet zo erg vond?
- .. Ewald op vrijdag in het busje van Atilla reed en een stoepje over het hoofd zag?
- .. Janka een mooi schilderij voor in de kerk van Apalina heeft gemaakt?
- .. Koen iedere dag -ondanks het vroege tijdstip- toch kwam ontbijten?
- .. Edith er een zus bij heeft?
- .. Simon nog steeds niet wil dat de geheime foto openbaar gemaakt wordt maar er wel heel veel foto’s van hem voorbij zijn gekomen in de kerk?
- .. Anne zelfs in Roemenië huiswerk heeft gemaakt?

Zo zie je maar, er is over iedereen wel iets te vertellen. Maar bovenal was het een hele fijne, bijzondere week met een hele gezellige groep. Ik heb de eerste mensen al horen zeggen dat het voor herhaling vatbaar is, dus wie weet..
Bedankt voor het trouw lezen van deze blogs en alle leuke reacties!

• 22 Oktober 2017 - 14:22

Tamar:

Moet je zien hoe enthousiast ik ben: de laatste blog al verslonden ;-) Heel erg bedankt om ons op deze manier op de hoogte te houden. Overigens, Nico had voor de kids als "souvenir" voor beide een reep chocola gekocht... typisch Roemeens... ja, er zat rum in. Ik begrijp waar de buikklachten vandaan kwamen ;-p

• 22 Oktober 2017 - 14:47

Hans:

Leuk om weer te lezen! Alweer de laatste... Complimenten aan Marlene die elke avond aan het "over" werk was om ons op de hoogte te houden. NGKanjers zijn jullie!

• 22 Oktober 2017 - 15:12

Joke Van Den Berg:

Ik lees in een andere reactie NGKanjers vind het geweldig wat jullie in deze ene week allemaal hebben gepresteerd. Goed gedaan hoor allemaal.

• 22 Oktober 2017 - 15:13

Carolien:

Met veel plezier en bewondering jullie werkvakantie gevolgd via de leuke reisverslagen!

• 22 Oktober 2017 - 17:37

Hanneke: