Nog 3 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van schiedamnaarroemenie - WaarBenJij.nu Nog 3 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van schiedamnaarroemenie - WaarBenJij.nu

Nog 3 nachtjes slapen...

Door: Edith Molenaar

24 April 2019 | Nederland, Schiedam

Het komt weer steeds dichter bij. Nog 3 nachtjes slapen... En dat laatste nachtje wordt een kort nachtje. We moeten al om 6.45 uur op Schiphol zijn. Ondanks het vroege uur zijn er genoeg vrijwilligers in de gemeente die ons weg willen brengen. Super!
Guido heeft al veel spullen voor het vrouwen- en kinderwerk voor ons meegenomen naar Roemenië. We kunnen aan de slag. Er is ons beloofd dat er maximaal 40 vrouwen of 40 kinderen tegelijk zullen zijn. Ik ben benieuwd. Vorig jaar werden de geschatte 20 kinderen er ook 100.
Er is isolatiemateriaal aangeschaft voor het familiehuis en er is een stelling gehuurd. Verder kunnen we aan de slag met plafonds en een hek als erfafscheiding. Er zal genoeg te doen zijn. De sfeer in de groep is goed. We hebben er zin in. Een groot deel van de groep van vorig jaar gaat weer mee en er gaan ook 3 nieuwe mensen mee.
We hopen jullie ook deze keer mee te laten genieten van onze belevingen.

• 24 April 2019 - 20:22

Nico Zaaijer:

Lieve en beste mensen,

Ik wil jullie een hele goede reis en week toewensen onder Gods zegen. Veel plezier erbij.

• 25 April 2019 - 03:26

Joke Van Den Berg:

Heel veel succes allemaal groetjes Henk en Joke van den Berg

• 25 April 2019 - 05:15

Rene En Liesbeth V. Ravens:

Een hele goede reis toegewenst. Succes met bouwen en het kinderwerk!